幻古戰記《巫妖王》動力裝甲改造

上年年尾受到玩具友邀請參加幻古改造比賽,因為疫証關係前個月終於公報入圍了!

同期還有一個用3D打印技術的烙印戰士動力裝甲,十分帥氣呢~

因為幻古兵可動性好高,雖然得1/35咁細,加上用了差不多大細的 Mega Bloks 巫妖王積木公仔塊塊魂,所以都唔算難改~ 而效果也很滿意呢!

Continue reading

2015笑笑團特約:Wego Starwars 黑武士 + 白兵 出擊

Wego_StarWars00

 2015笑笑團有星戰組,雖然本YA無砌開星戰模型加上今年又忙(這篇都隔左接近一年才寫…),就出一些小改怡情的小品作品好了!

Wego 本身一盒入面就有兩隻,所以入了兩盒就已有四隻,玩多隻兵真係無難度!而且主力改就只有黑武士的頭及胸而已~白兵都只是加口罩就直接上色,但都要迫到在笑笑團前趕通頂才能完成啊!

Continue reading

廣州騎樓展 “護宅鋼獸‧年”

護宅鋼獸‧年

作品簡介:未來因為廣州人口越來越多越來越繁榮,所以吸引了好多地產霸權搶奪土地來起高樓,最後連一些有紀念價值的住宅及歷史遺跡也開始一一被破壞了…

Continue reading

廣州騎樓展 “鋼鐵年獸將” 怪物煉成篇

IMG_0695

多謝熱熾阿SAM邀請本YA參加”廣州騎樓展”場景模型製作。

今次主題是主辦單位提供建築模型,之後除左尺寸唔好過大就點玩都得,真是超級自由!

所以本YA都肆無忌憚地塊塊魂(將不同模型組件自由組合)了~

Continue reading