四腳型軌跡砲鐵人 情景 中國新能源研究中心 Part05!

本來地台就咁一塊板,之後加少少地形就算!

點知攪下攪下竟然起左間研究中心,名為中國新能源研究中心(暫定),而且仲有好多細節位未攪,今次真係唔知點收科… 已經唔夠時間了,所以出賽最後決定用兩部鐵人就算!

趁71放假,走左去鴨寮街行下,買左好多電子零件,有好多都唔知係乜黎,價錢都係$3-$8,所以見個樣啱用就買~而電線就找不到合心水的粗度,或者之後用其它東西代替好了!

↑中間的建築物是1/150家居情景盒蛋來,將佢斬開一半,扮半地洞式的研究中心,不知有沒有異樣呢!

↑初版入面還包埋一部汽車!不錯喔!不過價錢就…

↑之後牆上應該會掛上研究中心的名字了!

↑屋頂是用好多不同的物料製料加工!那發梅的電磁之後不用再舊化吧!

↑研究所另一角,雜物堆!話明新能源研究,更係要多一點燃料槽吧!

↑鐵人腳下的是$3有六條的”保險絲 Fuse”

↑發電機用了CD機讀碟磁頭製作,下面還刻了一條石梯!

↑更有兩條粗電纜連去另一邊的變壓器的!

↑這真不知是什麼電子零件來的!用來扮變壓器最好不過!

↑因為唔想太重,所以入面是CD的空盒來,但入面好多水蒸氣,唔知點算!

↑全景就是這樣子,那兩部小鐵人現在登場不能了~ T.T

↑之前蟹SIRcrabchiu想找一些物料扮鐵絲網,好彩有汽車發燒友兼老死C62A提供了一個好方法!

↑就係這一款四驅車專用的偷輕網了!而且$3有兩塊!遲D又試下整個鐵絲網來襯下情景先!

P.S. 今次第一次整咁重型的地台(重量真係重到果日唔知點攞去會場…),好多地方都冇經驗唔知有冇攪錯,特別係石膏等左成日摸上手都好似濕濕地咁,唔知噴完畢地後會唔會成塊畢地甩落黎呢?好担心添!希望各Blog友比一些意見本YA吧!先謝了!

Bookmark the permalink.

42 Comments

  1. qwqwqw
    2009年8月3日下午3:20
    ya大,
    又是我-^-“.剛剛求到你這一編…
    我想問你果座山係點整??
    真係好壯觀呀@0@
    同埋你果d屋仔幾錢??
    唔知我幾時有你咁勁呢^_^?
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2009年8月4日下午2:08
    我先將剛混好的石膏倒入不要既模型盒內, 厚度約2.5cm
    乾後拿掉紙盒, 就會有一塊石膏板了!
    最後打碎幾塊大的, 就可以用來砌場景了!

    屋仔大約$100盒

    其實我唔算勁呢! 只要keep住興趣..
    SinWilliam
    SinWilliam
    2008年7月9日下午6:08
    咁到得!?
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月9日下午6:24
    haha~
    阿蟲
    阿蟲
    2008年7月8日上午10:46
    好有日本特撮feel, 好似幾隻哥斯拉大戰咁, 好壯靚!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月9日上午1:56
    其實個場好細! 唔好太期待喔~
    LASTMAN
    LASTMAN
    2008年7月7日上午11:11
    你越玩越癲喎 , 如果 4 隻出晒一定好壯觀 , 四腳鐵人改得好正
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月7日上午11:40
    thx~
    四隻個地台放唔落之餘, 仲唔夠時間…唯有忍痛…
    而且而家得返3個星期, 今次真係瀨野了~
    SkyBlue
    SkyBlue
    2008年7月4日下午3:24
    你比你MSN我呀
    我加你
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午4:37
    msn是在公司用, 唔太方便傾計呢! 或者你有問題在blog內留言比我更方便啊!
    littletomtom
    littletomtom
    2008年7月4日下午12:57
    勁wo~ 開始成型了~ 但我都覺 鐵人同建築物 的比例不太啱
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午4:35
    噢~比例已經返唔到轉頭了:p
    可能鐵人在建築物上方, 所以感覺更大了…
    C62A
    C62A
    2008年7月4日下午12:55
    No problem !!!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午4:34
    ok! call you later!!!
    Happy if Yahoo HK blog works
    Happy if Yahoo HK blog works
    2008年7月4日上午11:29
    不錯的 diorama.
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午12:40
    THX~ ^^
    模魂志龍飛
    模魂志龍飛
    2008年7月4日上午9:59
    睇完,唔講野住先~
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午12:40
    okok 你咁講攪到我心大心細添~ XD
    tempo
    tempo
    2008年7月3日下午11:35
    整體idea同擺位都好好,間屋堆砌出來都MATCH,
    上色會是雪地還是沙漠.?
    有少少意見 : 堆砌的會處理夾口吧..? 因為真係好好, 如果有看到有夾口會扣好多分呢..
    另外如果加少少人仔跑出來點綴會更好.
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午12:39
    開頭其實諗住唔想地台咁齋, 點知越整越收唔到手添…
    而設定就諗住一個普通的石山, 灰灰白白就算~
    多謝提醒呢! 因為雜物都係暫時堆上去試位, 之後會再細執的呢! 人物就一定會加的了~ ^^
    C62A
    C62A
    2008年7月3日下午11:02
    少少補充: 市面上有一些 1/150 的完成品貨車, 吊臂車及消防車等, 應該比你現在用的那架白色日產私家車更相襯.
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月4日下午12:24
    部車係跟間屋送, 所以擺住上去先~
    係喎! 我都唔知係邊買~ 不如找日一齊出去搵車仔啦!
    SkyBlue
    SkyBlue
    2008年7月3日下午8:36
    玩具熊貓YAYA 你個 熊貓 用tamam嗎?
    同你有冇MSN?
    你有就加我呀
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午10:33
    我用軍曹來改的呢!
    因為msn多數在公司才開, 所以不太方便呢~
    金城KamShing
    金城KamShing
    2008年7月3日下午7:00
    果然勁有國產 feel ~~~!!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午10:31
    haha 冇錯啊!
    喜樂的森
    喜樂的森
    2008年7月3日下午5:47
    哈! 好野喎! 有主題, 有背景, 好期待完成品!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午10:30
    仲有排攪添~ 多謝支持呢!
    Jacky Ho
    Jacky Ho
    2008年7月3日下午1:47
    yaya屈機啊 其實可以係鐵人腳底插返d 銅枝作固定次用~
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午10:30
    那不是屈機, 反而有點自作孽的感覺喔~
    咁樣加銅枝一定唔少得的了~ thx^^
    warxv
    warxv
    2008年7月3日下午1:23
    你真係越攪越大…睇住時間呀朋友,要取捨的…
    地台真係唔錯,不過有咁大規模要執很花時間的,特別是上色,唔講得笑的.
    運去問題就叫架貨ven啦,最好問問有沒有其他同好都有比較大的展品夾埋一齊叫車,可以分攤少少.
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午10:28
    上色果度真係好頭痕~ 而家做緊資料搜集中!
    叫VEN真係經濟好多喎! 等我問問其他workshop模友有冇興趣先! thx提醒了~
    ToyKwonDo
    ToyKwonDo
    2008年7月3日下午12:40
    wa…..好壯觀o既情境…..期待完成品!! 不過”中國新能源研究中心”令我諗起周星星D戲….lol 講下笑~唔好嬲~~
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午10:26
    點會嬲呢! 因為我都係咁諗喎! XD
    crabchiu
    crabchiu
    2008年7月3日上午11:07
    唔該晒﹗
    你越來越技術全面喎﹗﹗ 不過比例好似唔太配合,鐵人變了大鐵人﹗
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午12:19
    我係亂砌同四圍問你地先學返黎, 場景方面仲有大把野學, 而家煩緊地面用乜野色好, 早知之前搵D參考圖照住刻地型啦~
    到時加返D小人入去, 個效果可能會好返少少呢!
    地理堂
    地理堂
    2008年7月3日上午10:19
    好搞鬼!不過我見你放了好多雜物,記住要全部黐好,掉失了小事,運送途中在箱內左碰右撞就可能弄毁你部鐵人。
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午12:15
    運送方式真係好苦惱, 除左超重同大件之外, 果部gn鐵人都唔知黐唔黐實佢好… 因為分開袋(地台還地台, 鐵人還鐵人) 好似安全D!
    多謝意見呢!
    搵老襯
    搵老襯
    2008年7月3日上午9:49
    好得下
    我都覺得用簡體字加上”為人民服務既那種風土味幾好,如係日本仔攪既比賽決賽,可能會有偏見,不過,HK初賽會好d
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午12:04
    HAHA! 我唔理佢地有乜偏見了, 最緊要大家睇得過癮麻~ 係未?
    Ka
    Ka
    2008年7月3日上午6:58
    勁到喊丫真係,,KAKA
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月3日下午12:03
    THX~ 不是啦~ 第一次亂黎的啊!
    Joanna
    Joanna
    2008年7月3日上午3:26
    好多日冇黎睇你個BLOG~ @V@~一睇又知有正野出世啦~XDDDD 非常非常期待喔!!! >Vhttp://www.hispeedpaper.com.hk/big5/factory/ ↑我見國內好多廠牆上都有驚世句子的! 所以好想參考一下~

    hc
    hc
    2008年7月2日下午6:50
    What thing you needed to make the ground,
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午9:45
    地下那些全是石膏來呢!
    Alex
    Alex
    2008年7月2日下午6:34
    Celluclay 在弼街 Art Supply 有售,我估它唔易碎,因本身設計是用來造形用。
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午9:45
    下次經過買少少玩下先! 不過我仲剩底石膏, 唔知點處置, 放係workshop有冇人用呢?
    常威
    常威
    2008年7月2日下午5:58
    到時不如唔好加個中文名好唔好呢?感覺有d娘。
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午6:28
    haha! 我就係想有這一種風土味啊!! 除左會用簡體字外,
    仲諗緊係另一幅牆加上”為人民服務”、”注意安全”等…
    你有冇佳句供呢?
    lamshuetkit
    lamshuetkit
    2008年7月2日下午2:41
    好壯觀,好掂 強!!!!!!!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午6:26
    thx! 不過上色有難度呢!
    路斯魯
    路斯魯
    2008年7月2日下午2:25
    吉吉有好多 !
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午6:25
    其實一包已經有排用了! haha
    路斯魯
    路斯魯
    2008年7月2日下午12:44
    睇來妳越來越大製作 ! 扮鐵絲網我都有 D 建議 ! 你睇下得晤得 !
    文具店 $6/個 網紋文具袋 !
    仲有晤同顏色選擇添 !
    睇晤
    睇得出呢 ?
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:57
    你依個方法都好好喎! 仲有金色添! 唔知係邊度才買到依一款筆袋呢? THX了!
    落難阿仁
    落難阿仁
    2008年7月2日下午12:13
    部車好似大左少少
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:54
    以比例上來講(車仔是1/150 鐵人是1/144), 部車應該是細左DD呢!
    可能放的位置高底不同感覺怪左少少, 或者到時唯有唔要部車好了~
    多謝意見呢!
    Yahoo! 用戶
    Yahoo! 用戶 2008年7月2日上午11:44
    研究所都整埋出泥…

    不愧係Ya兄!!!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:52
    我都係第一次整大情景, 千期唔好太期待啊!
    JKL
    JKL
    2008年7月2日上午11:06
    嘩! 你玩到咁大呀?
    小小意見, 唔好介意呀… 從這角度看, 兩隻鐵人跟車仔的比例好似唔係太甲…
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:56
    你的意見好有用喔! THX! ^^
    今次好頭痛, 個景真係又大又重… 第一次咁整當吸收經驗好了~
    車仔是1/150 其實同1/144的鐵人差唔多比例!可能放的位置高底不同感覺怪左少少, 或者到時唯有唔要部車好了~
    九龍宋公明
    九龍宋公明
    2008年7月2日上午10:35
    好強啊~~~~~~~~~~~~~~~~~
    不如幫三國bb都整個古城啦~!!
    哩個中國研究中心好掂
    靚過示範單位d模型~!!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:48
    本身建築物唔駛整, 所以唔難呢!
    BB咁大隻, 個古城一定要左我半間房! T.T
    上左色可能就冇咁好FEEL了~
    C62A
    C62A
    2008年7月2日上午9:50
    好掂, 幾時幫我整番個汽車版用嘅先?
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:45
    嘩! 如果冇Workshop放置的話我一定唔會整, 實在太”阻碇”啦!!!
    Dicky
    Dicky
    2008年7月2日上午9:40
    嘩!越玩越大呢!…不過好壯觀!努力呀!!
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:43
    多謝支持!! ^^
    第一次玩軍事, 所以上色方面有點担心添!

    Alex
    Alex
    2008年7月2日上午8:49
    石膏另一問題是重。看來你這情景一定不輕了。
    有一種物料叫 Celluclay ,是專用來做地型的。很輕,我拿上手一包好像發泡膠咁輕,不過貴,一個飯盒咁大成 60大洋。
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:42
    佢好似成10磅個啞令咁重, 好頭痛!
    唔通要係依個月內練下手瓜先?
    Celluclay唔知可以係邊度買到呢?
    而佢又會唔會好似石膏咁易脆?
    雖然貴但可以同石膏混合使用, 應該會不錯喔!
    THX 先!
    Godzilla . ex
    Godzilla . ex
    2008年7月2日上午7:52
    越整越大….石膏會一粒粒甩落嚟,比較脆,難免碰撞….
    個 feel 似百式同密達斯發射米加粒子炮….
    回覆
    YAYA
    YAYA
    2008年7月2日下午12:38
    多謝提醒! 所以果日都唔知點攞去好…
    到時顏色會軍事化多一點, 可能就不太似百式了~ :p

  2. ya大,
    又是我-^-".剛剛求到你這一編…
    我想問你果座山係點整??
    真係好壯觀呀@0@
    同埋你果d屋仔幾錢??
    唔知我幾時有你咁勁呢^_^?
    [版主回覆08/04/2009 14:08:00]我先將剛混好的石膏倒入不要既模型盒內, 厚度約2.5cm
    乾後拿掉紙盒, 就會有一塊石膏板了!
    最後打碎幾塊大的, 就可以用來砌場景了!
     
    屋仔大約$100盒
     
    其實我唔算勁呢! 只要keep住興趣同努力製作, 每個人都可以成功呢!

  3. 咁到得!?
    [版主回覆07/09/2008 18:24:00]haha~

  4. 好有日本特撮feel, 好似幾隻哥斯拉大戰咁, 好壯靚!
    [版主回覆07/09/2008 01:56:00]其實個場好細! 唔好太期待喔~

  5. 你越玩越癲喎 , 如果 4 隻出晒一定好壯觀 , 四腳鐵人改得好正
    [版主回覆07/07/2008 11:40:00]thx~
    四隻個地台放唔落之餘, 仲唔夠時間…唯有忍痛…
    而且而家得返3個星期, 今次真係瀨野了~

  6. 你比你MSN我呀
    我加你
    [版主回覆07/04/2008 16:37:00]msn是在公司用, 唔太方便傾計呢! 或者你有問題在blog內留言比我更方便啊!

  7. 勁wo~ 開始成型了~ 但我都覺 鐵人同建築物 的比例不太啱
    [版主回覆07/04/2008 16:35:00]噢~比例已經返唔到轉頭了:p
    可能鐵人在建築物上方, 所以感覺更大了…

  8. No problem !!!
    [版主回覆07/04/2008 16:34:00]ok! call you later!!!

  9. 個人頭像
    Happy if Yahoo HK blog works

    不錯的 diorama.
    [版主回覆07/04/2008 12:40:00]THX~ ^^

  10. 睇完,唔講野住先~
    [版主回覆07/04/2008 12:40:00]okok 你咁講攪到我心大心細添~ XD

  11. 整體idea同擺位都好好,間屋堆砌出來都MATCH,
    上色會是雪地還是沙漠.?
    有少少意見 : 堆砌的會處理夾口吧..? 因為真係好好, 如果有看到有夾口會扣好多分呢..
    另外如果加少少人仔跑出來點綴會更好.
    [版主回覆07/04/2008 12:39:00]開頭其實諗住唔想地台咁齋, 點知越整越收唔到手添…
    而設定就諗住一個普通的石山, 灰灰白白就算~
    多謝提醒呢! 因為雜物都係暫時堆上去試位, 之後會再細執的呢! 人物就一定會加的了~ ^^

  12. 少少補充: 市面上有一些 1/150 的完成品貨車, 吊臂車及消防車等, 應該比你現在用的那架白色日產私家車更相襯.
    [版主回覆07/04/2008 12:24:00]部車係跟間屋送, 所以擺住上去先~
    係喎! 我都唔知係邊買~ 不如找日一齊出去搵車仔啦!

  13. 玩具熊貓YAYA 你個 熊貓 用tamam嗎?
    同你有冇MSN?
    你有就加我呀 
    [版主回覆07/03/2008 22:33:00]我用軍曹來改的呢!
    因為msn多數在公司才開, 所以不太方便呢~

  14.  果然勁有國產 feel ~~~!!
    [版主回覆07/03/2008 22:31:00]haha 冇錯啊!

  15. 哈! 好野喎! 有主題, 有背景, 好期待完成品!
    [版主回覆07/03/2008 22:30:00]仲有排攪添~ 多謝支持呢!

  16. yaya屈機啊 其實可以係鐵人腳底插返d 銅枝作固定次用~
    [版主回覆07/03/2008 22:30:00]那不是屈機, 反而有點自作孽的感覺喔~
    咁樣加銅枝一定唔少得的了~ thx^^

  17. 你真係越攪越大…睇住時間呀朋友,要取捨的…
    地台真係唔錯,不過有咁大規模要執很花時間的,特別是上色,唔講得笑的.
    運去問題就叫架貨ven啦,最好問問有沒有其他同好都有比較大的展品夾埋一齊叫車,可以分攤少少.
    [版主回覆07/03/2008 22:28:00]上色果度真係好頭痕~ 而家做緊資料搜集中!
    叫VEN真係經濟好多喎! 等我問問其他workshop模友有冇興趣先! thx提醒了~

  18. wa…..好壯觀o既情境…..期待完成品!! 不過"中國新能源研究中心"令我諗起周星星D戲….lol 講下笑~唔好嬲~~
    [版主回覆07/03/2008 22:26:00]點會嬲呢! 因為我都係咁諗喎! XD

  19. 唔該晒﹗
    你越來越技術全面喎﹗﹗ 不過比例好似唔太配合,鐵人變了大鐵人﹗
    [版主回覆07/03/2008 12:19:00]我係亂砌同四圍問你地先學返黎, 場景方面仲有大把野學, 而家煩緊地面用乜野色好, 早知之前搵D參考圖照住刻地型啦~
    到時加返D小人入去, 個效果可能會好返少少呢!

  20. 好搞鬼!不過我見你放了好多雜物,記住要全部黐好,掉失了小事,運送途中在箱內左碰右撞就可能弄毁你部鐵人。
    [版主回覆07/03/2008 12:15:00]運送方式真係好苦惱, 除左超重同大件之外, 果部gn鐵人都唔知黐唔黐實佢好… 因為分開袋(地台還地台, 鐵人還鐵人) 好似安全D!
    多謝意見呢!

  21. 好得下
    我都覺得用簡體字加上"為人民服務既那種風土味幾好,如係日本仔攪既比賽決賽,可能會有偏見,不過,HK初賽會好d
    [版主回覆07/03/2008 12:04:00]HAHA! 我唔理佢地有乜偏見了, 最緊要大家睇得過癮麻~ 係未?

  22. 勁到喊丫真係,,KAKA
    [版主回覆07/03/2008 12:03:00]THX~ 不是啦~ 第一次亂黎的啊!

  23. 好多日冇黎睇你個BLOG~ @V@~一睇又知有正野出世啦~XDDDD 非常非常期待喔!!! >V<! 預產期係咪31/7呀? XDD
    [版主回覆07/03/2008 12:03:00]多謝支持先! 你整既場景仲勁好多喔!
    今次第一次生, 希望能早一個星期生到啦~ 唔係又要通宵, 好苦的啊~

  24. Celluclay 無得買少少既,買親要買一包。
    o的石膏就算擺啦,我都有包放了幾年,你要唔要?
    [版主回覆07/03/2008 12:00:00]咁下次再諗主整地台先去買Celluclay好了~
    唔要啦~依家都仲有半袋石膏係屋企, 都唔知點算…

  25.    咁嘅情況 一句頂癮嘅標語的確生色不少….
    半地洞式啊 叫"中國新能源 秘密 研究基地"……之類 幾搞鬼
    [版主回覆07/03/2008 11:57:00]haha 如果係秘密基地但又貼個大名出黎, 咁會唔夠秘密喎! XD

  26. 哈,這間研究所是不是電影功夫的『不正常人類研究中心』^^!? (笑)
    個情景夠哂氣勢!快點上色吧!!~
    [版主回覆07/02/2008 22:00:00]冇錯呀! HAHA
    你知能源科技而樣野, 係會發生好多副作用啦!
    第一次整, 個地面都唔知用乜野色好~ 等我睇多D參考書先~  THX^^

  27. 你買左山口052了,我都買左!我影好左052給你這好blog友!
    [版主回覆07/02/2008 21:57:00]多謝先! 等我遲一點去看看吧!

  28. 好有鐵甲,三一之類既基地feel(剛剛玩緊srw a xd) 不過有少少怪…以鐵人重炮既後阻力….係研究所上面試炮有黠兒…. 反而旁邊會合理d,不過咁要大執,無視呢樣啦~ 記住用白底黑色毛筆字寫招牌 xd,最好有埋紅星XD.
    [版主回覆07/02/2008 21:56:00]haha! 唔好睇少中國軍事科技啊! 上面核爆個基地都唔會有事呢!(狡辯中:p)
    http://www.hispeedpaper.com.hk/big5/factory/ ↑我見國內好多廠牆上都有驚世句子的! 所以好想參考一下~
     

  29. What thing  you needed to make the ground,
    [版主回覆07/02/2008 21:45:00]地下那些全是石膏來呢!

  30. Celluclay 在弼街 Art Supply 有售,我估它唔易碎,因本身設計是用來造形用。
    [版主回覆07/02/2008 21:45:00]下次經過買少少玩下先! 不過我仲剩底石膏, 唔知點處置, 放係workshop有冇人用呢?

  31. 到時不如唔好加個中文名好唔好呢?感覺有d娘。
    [版主回覆07/02/2008 18:28:00]haha! 我就係想有這一種風土味啊!! 除左會用簡體字外,
    仲諗緊係另一幅牆加上"為人民服務"、"注意安全"等…
    你有冇佳句供呢?

  32. 好壯觀,好掂  強!!!!!!!
    [版主回覆07/02/2008 18:26:00]thx! 不過上色有難度呢!

  33. 吉吉有好多 !
    [版主回覆07/02/2008 18:25:00]其實一包已經有排用了! haha

  34. 睇來妳越來越大製作 ! 扮鐵絲網我都有 D 建議 ! 你睇下得晤得 !
    文具店 $6/個 網紋文具袋 !
    仲有晤同顏色選擇添 !
    睇晤
    睇得出呢 ?
    [版主回覆07/02/2008 12:57:00]你依個方法都好好喎! 仲有金色添! 唔知係邊度才買到依一款筆袋呢? THX了!

  35. 部車好似大左少少
    [版主回覆07/02/2008 12:54:00]以比例上來講(車仔是1/150 鐵人是1/144), 部車應該是細左DD呢!
    可能放的位置高底不同感覺怪左少少, 或者到時唯有唔要部車好了~
    多謝意見呢!

  36. 研究所都整埋出泥…
     
    不愧係Ya兄!!!
    [版主回覆07/02/2008 12:52:00]我都係第一次整大情景, 千期唔好太期待啊!

  37. 嘩! 你玩到咁大呀?
    小小意見, 唔好介意呀… 從這角度看, 兩隻鐵人跟車仔的比例好似唔係太甲…
    [版主回覆07/02/2008 12:56:00]你的意見好有用喔! THX! ^^
    今次好頭痛, 個景真係又大又重… 第一次咁整當吸收經驗好了~
    車仔是1/150 其實同1/144的鐵人差唔多比例!可能放的位置高底不同感覺怪左少少, 或者到時唯有唔要部車好了~

  38. 好強啊~~~~~~~~~~~~~~~~~
    不如幫三國bb都整個古城啦~!!
    哩個中國研究中心好掂
    靚過示範單位d模型~!!
    [版主回覆07/02/2008 12:48:00]本身建築物唔駛整, 所以唔難呢!
    BB咁大隻, 個古城一定要左我半間房! T.T
    上左色可能就冇咁好FEEL了~

  39. 好掂, 幾時幫我整番個汽車版用嘅先?
    [版主回覆07/02/2008 12:45:00]嘩! 如果冇Workshop放置的話我一定唔會整, 實在太"阻碇"啦!!!

  40. 嘩!越玩越大呢!…不過好壯觀!努力呀!!
    [版主回覆07/02/2008 12:43:00]多謝支持!! ^^
    第一次玩軍事, 所以上色方面有點担心添!
     

  41. 石膏另一問題是重。看來你這情景一定不輕了。
    有一種物料叫 Celluclay ,是專用來做地型的。很輕,我拿上手一包好像發泡膠咁輕,不過貴,一個飯盒咁大成 60大洋。
    [版主回覆07/02/2008 12:42:00]佢好似成10磅個啞令咁重, 好頭痛!
    唔通要係依個月內練下手瓜先?
    Celluclay唔知可以係邊度買到呢?
    而佢又會唔會好似石膏咁易脆?
    雖然貴但可以同石膏混合使用, 應該會不錯喔!
    THX 先!

  42. 越整越大….石膏會一粒粒甩落嚟,比較脆,難免碰撞….
    個 feel 似百式同密達斯發射米加粒子炮….
    [版主回覆07/02/2008 12:38:00]多謝提醒! 所以果日都唔知點攞去好…
    到時顏色會軍事化多一點, 可能就不太似百式了~ :p

發佈回覆給「C62A」的留言 取消回覆

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。


*